USLOVI PLAĆANJA I NAČIN DOSTAVE

Proizvodi koje poručite putem Interneta mogu biti isporučeni posredstvom kurirskih službi sa kojima Ilumina ostvaruje saradnju, a plaćate ih prilikom preuzimanja (gotovinom ili preko racuna prilikom porucivanja).

Plaćanje karticama nije moguće iz tehničkih razloga.

Plaćanje pouzećem: Ilumina d.o.o. je omogućila plaćanje prilikom dostave preko kurirske službe. Prilikom dostave, dostavljaču plaćate gotovinom iznos koji je naznačen na računu. Ukoliko vas dostavljač ne pronađe na dostavnoj adresi, pozvaće vas telefonom i pokušaće još jednom da vam dostavi pošiljku o čemu će vas obavestiti.

Za plaćanje preko računa, (tj. uplatom na Ilumina rasveta d.o.o. tekući račun) isporuka se vrši nakon što uplata bude proknjižena, tj. dva radna dana od uplate. Isporuku robe vršimo isključivo preko kurirske službe na teritoriji cele Srbije..

Broj računa i banka

Žiro računi:

UniCredit Bank 170-30042659000-08,

ProCredit Bank 220-0000000136826-21

 

Za sve porudžbine čija je vrednost do 6000 RSD troškove isporuke snosi kupac .Za porudžbine čija je vrednost preko 6000 RSD, dostava je besplatna.

Poručeni proizvod/proizvodi biće vam isporučeni u roku od maksimalno 7 radnih dana od datuma potvrde porudžbine od strane Ilumine. Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dali prilikom poručivanja proizvoda.

Robu je takođe moguće i lično preuzeti u našem maloprodajnom objektu u Ilumina d.o.o. Ivana Kočija 23, 21000 Novi Sad u vreme koje ste predhodno dogovorili sa Vašim prodavcem.

 

Kako funkcioniše dostava ako kupujem u webshopu?

Vaš paket stiže brzo i sigurno. Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku, radnim danima, u periodu od 8h do 16h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti dostavljaču. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bismo ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, možete odbiti da primite pošiljku.
Ukoliko je transportna kutija bez oštećenja možete preuzeti pošiljku i potpisati kuriru adresnicu. 
Osim u slučaju plaćanja pouzećem prilikom preuzimanja pošiljke, kuriru ne plaćate ništa, jer ste sve već platili kroz porudžbenicu.

U slučaju da Kupac odbije da primi naručenu robu, Prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i manipulativnih troškova. Troškove dostave plaća Kupac.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše predračun, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.